טיפים לשכחה ודחיינות של תורים רפואים

יש לכם נטייה לדחות תורים לרופא, בדיקות דם או לשכוח להגיע?
הנה כמה טיפים. אשמח לשמוע מה עוזר לכם 

קודם כל, חשוב לדעת שדחיינות היא סממן של הפרעת קשב. כמובן לא כמו שלכולם זה קורה מידי פעם, אלא כשזה באופן תדיר, גם לגבי דברים שחשובים לנו ואם לא נעשה- זה אף יפגע בנו.

1. אם אתם רואים שאתם לא מגיעים לתור כי אתם שוכחים- איך שאתם קובעים תור, כיתבו ביומן ושימו תזכורת בטלפון.
2. אם אתם לא מתעוררים כי זה מוקדם בבוקר, לעשות את זה אחה"צ או בערב. כדאי לעשות את זה בתחילת יום עבודה או בסוף כדי להגיע ישר ולא לדחות וגם להודיע בעבודה אם צריך לצאת קצת יותר מוקדם או להגיע קצת יותר מאוחר כי זה יכול לעזור לייצר מחוייבות והגעה לתור. 


3. אפשר לבקש ממישהו קרוב שיזכיר לנו לפני ואף ישאל איך היה בתור ומה הרופא אמר. המחוייבות הזו למישהו אחר גם יכולה לעזור ולדרבן קצת. 
4. יש קופות חולים ששולחות סמס כמה ימים לפני כן- נהדר, אבל לא בשליטתכם  אז אל תסמכו רק על זה.
5. אפשר לשים פתק על דלת הכניסה כדי שבכל פעם שתצאו מהבית תראו את זה. 
6. דברו על זה כמה ימים לפני זה כדי שזה לא יברח לכם מהראש וכדי שזה יעזור לכם להתכוונן לכבוד המאורע.
7. ערב לפני התור תכוונו שעון מעורר ואפילו כמה. אם אתם לא סומכים על עצמכם שתתעוררו וזה מוקדם בבוקר, תבקשו מאחד מבני הבית שיוודא שאתם ערים, ואם אתם גרים לבד- בקשו שיתקשרו אליכם לוודא שהתעוררתם.
8. תכינו את התיק ערב לפני ובפנים שימו מסמכים רלבנטיים לתור כדי שלא תשכחו אותם: הפנייה, מירשמים, תוצאות של בדיקות, צילומים וכל מה שרלבנטי. תוודאו שהארנק שלכם בתיק הזה ושיש בו את הכרטיס של קופ"ח ואמצעי תשלום.
9. היה ושכחתם להגיע לתור או לא קמתם בזמן או מכל סיבה שהיא- מיד כשאתם יודעים שפספסתם, קיבעו תור חדש ואל תדחו את זה.

רפואה שלמה 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *