fbpx
סדנה מבוגרים עם ADHD

הידעת?

כ- 10% מהאוכלוסיה סובלת מהפרעת קשב וריכוז מילדות ולאורך כל חייה.ההפרעה פוגעת בכל תחומי החיים, ואצל המבוגרים פעמים רבות התחום התעסוקתי נפגע ברמות שונות. רבים מהם אינם מאובחנים ואינם מודעים לכך שקשייהם נובעים מהפרעת הקשב, וגם אם הם מודעים- הם לא יודעים כיצד להתמודד איתם. רבים מהמעסיקים והמנהלים אינם מבינים אותם ואת משמעותה של הפרעת קשב והשפעותיה על עבודתו של האדם הסובל ממנה, כך שהם אינם יודעים כיצד לסייע להם ומפרשים את התנהגותם באופן מוטעה. 

האם יש לך עובדים טובים, יצירתיים ומקצועיים, אבל יש להם "פוטנציאל לא ממומש"? האם אתה נתקל בקשיי תיפקוד שמובילים לתפוקה נמוכה כמו למשל:

 

הקשיים האלה מאפיינים מבוגרים רבים עם הפרעות קשב וריכוז, ADHD. הם גורמים לתפוקה נמוכה, קושי בהתמדה בתפקיד ובמקום עבודה ואי ניצול היכולות של העובדים. הקשיים הללו גורמים לעובדים שבחרת לא לממש את היכולות, הניסיון והכישורים שלהם באופן מיטבי. התוצאה היא פיטורין או התפטרות בעקבות עבודה לא יעילה והתנהלות לא תקינה.

יחד עם זאת, למבוגרים רבים עם ADHD יש גם יתרונות רבים:

 יצירתיות, יכולת פתרון בעיות, תשומת לב לפרטים, אכפתיות, תשוקה, אנרגיה ועוד ועוד….

והם יכולים להיות עובדים מעולים!

אם רק תדעו מה נדרש להם כדי להצליח ותתנו להם את הכלים המתאימים…

 

סל הפתרונות שלי:

* הסדנאות בהתאמה אישית לפי צרכי הארגון והעובדים, והן יכולות להינתן לכלל העובדים מאחר וכל אדם יכול להיתרם מהכלים הללו.
 
 

כמה מילים עליי…

ענבל טננבאום, עובדת סוציאלית  עם תואר שני בעבודה סוציאלית קלינית- טראומה, פסיכותרפיסטית התנהגותית- קוגניטיבית CBT, בהתמחות Cog-Fun- שיטה לטיפול במבוגרים עם הפרעת קשב ובעלת הפרעת קשב וריכוז בעצמי. בעלת ניסיון רב במגזר הציבורי ובקליניקה פרטית בטיפולים ואימונים פרטניים וקבוצתיים ובפרט בתחום התעסוקה והקריירה באוכלוסיות מגוונות ובפרט בבעלי הפרעת קשב וריכוז ולקויות למידה.

העלות נקבעת בהתאם לצרכים, זמן, מרחק וכיוצ”ב. השירות ניתן מאיזור נהריה ועד תל אביב או בזום. צרו קשר לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית. 

להתייעצות ותיאום פגישת היכרות, התקשרו אליי: 0545-365959

להתקשר