fbpx
pexels-photo-110108

עלות שעת טיפול/ ייעוץ: 370 ש"ח

טיפול CBT פרטני

טיפול CBT פרטני במגוון קשיים ובעיות במבוגרים. ההתמחויות שלי הן: הפרעות קשב וריכוז, חרדה חברתית וביישנות, חרדות ודיכאון, אך כמובן שאני יכולה לטפל במגוון רחב נוסף של קשיים בגישה הטיפולית היעילה ומבוססת- הראיות הזו  שנחשבת קצרת מועד (בהשוואה לטיפול דינאמי מסורתי).

כמו כן, טיפול CBT מתאים גם למגוון קשיים ובעיות כולל משברי חיים ואירועי חיים נורמטיביים, קשיים חברתיים, זוגיים, תעסוקתיים וכו.

אני בעלת ניסיון וגישה פריינדלי לטבעונים וגם לבעלי אורח חיים מיני/רומנטי אלטרנטיבי (האחרון לנשים בלבד).

הטיפול ניתן בקליניקה בקרית אתא או באמצעות “זום”

טיפול, ייעוץ ואימון תעסוקתי

“העבודה היא חיינו”. אנו מבלים בה חלק ניכר מהיום, היא משמעותית לנו מבחינה רגשית, חברתית וכלכלית. נושא העבודה והקריירה הוא בין תחומי החיים שהכי נפגעים כשרע לנו, כשאנו עצובים, חרדים, עם ביטחון עצמי נמוך או קושי בהתנהלות ביחסים בין אישיים או תפקודיים. 

טיפול מוכוון תעסוקה:  שילוב של CBT בחלקים הרגשיים עם חלקים פרקטיים בהם יש לי ידע וניסיון רב: קשיי התמדה בעבודה, שינוי מקצועי, בחירת לימודים, חיפוש עבודה, קונפליקטים בין הבית לקריירה וכו.

ייעוץ ואימון תעסוקתי: כתיבת קורות חיים, הכנה לראיון עבודה, שיטות לחיפוש עבודה, מיקוד במשרה, הכוונת קריירה ובחירת מקצוע וכו’

טיפול בהפרעת קשב וריכוז, אסטרטגיות למידה ומבחנים

הטיפול המומלץ עבור מבוגרים בעלי הפרעת קשב וריכוז על ידי ארגון הבריאות העולמי והספרות המקצועית הוא שילוב של טיפול תרופתי, רגשי וכלים מעשיים. אני מטפלת בהפרעת קשב עם גישת Cog-Fun שהיא גישה שפותחה בבי”ס לריפוי בעיסוק באוניברסיטה העברית ונמצאה יעילה מחקרית בטיפול בהפרעת קשב. במידה ויש קשיים רגשיים נלווים, אני יכולה לתת לכם טיפול הכולל מענה לחלקים הרגשיים עם ה- CBT וכלים פרקטיים וידע להתמודד עם התסמינים של הפרעת קשב עם הקוג-פאן.

הכלים שאני מלמדת יכולים לסייע בכל תחומי החיים כולל בעבודה ובלימודים- גם אם אין לכם הפרעת קשב וריכוז. הכלים להתכוננות למבחנים ופתירתם יכולה להועיל לכל סטודנט, ובמידת הצורך יינתן מענה משלים לחרדת בחינות.

הרצאות וסדנאות בתחום CBT, חרדה חברתית, הפרעת קשב וריכוז, תעסוקה וקריירה

ניתן להזמין הרצאות וסדנאות בתחום: טיפול CBT כללי או ממוקד, חרדות, חרדה חברתית, הפרעת קשב וריכוז או תעסוקה וקריירה מותאמות אישית תאורטיות ו/או משולבות בכלים מעשיים:

  • חברות וארגונים שרוצים להעשיר את עובדיהם בידע וכלים או את הצוות הניהולי כדי להבין את העובדים שלהם בעלי הקשיים ולתת להם מענה שישפר את תפקודם בעבודה ויתרום לרווחתם הנפשית.
  • מוסדות, עמותות וארגונים חברתיים שמעוניינים בהרצאות ו/או סדנאות לעובדיהם או מטופליהם שמותאמות לאוכלוסיות רווחה, צעירים בסיכון, נפגעי נפש ועוד.

העלות נקבעת בהתאם לצרכים, זמן, מרחק וכיוצ”ב. השירות ניתן מאיזור נהריה ועד תל אביב. ניתן גם לעשות את ההרצאות והסדנאות באופן מקוון באמצעות ה”זום”. צרו קשר לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית.   

להתייעצות ותיאום פגישת היכרות, התקשרו אליי: 0545-365959
ענבל
להתקשר