fbpx

לעבודה יש חשיבות רבה בחיינו- לפחות שליש מהיום אנו מבלים בעבודה. העבודה שבה אנו עובדים אינה רק אמצעי לפרנסה אלא משפיעה על הדימוי העצמי שלנו, על המצב הנפשי שלנו, היחסים שלנו עם הסובבים וכו.

כמו כן, תחום התעסוקה מהווה בעיניי ראי לתיפקוד שלנו לא רק בתעסוקה, אלא בתחומי חיים אחרים- האופן בו אנו מקבלים ההחלטות, יחסי האנוש שלנו, החוזקות והחולשות שלנו, הבחירות שלנו בחיים, קבלת הסמכות שלנו, המצב הרגשי שלנו וכו. כמעט כל מטופל שמגיע אליי לקליניקה מגיע בגלל בעיה שמתבטאת בעבודתו באופן ישיר או עקיף. 

הנני בעלת ניסיון רב בשירות הציבורי ובקליניקה הפרטית בתחום התעסוקתי. 

אני משלבת לפי הצורך מענה תעסוקתי מרמת הייעוץ, דרך אימון ועד טיפול בהקשר תעסוקתי וכל זה תוך שילוב הידע שלי בעולם העבודה והכלים הטיפוליים שלי של CBT.

בכך אני מביאה מומחיות ייחודית והוליסטית שנותנת מענה טיפולי תעסוקתי שמשלב את שני עולמות התוכן לעומת אימון תעסוקתי קצר טווח שלא מסייע כשיש קשיים רגשיים מורכבים יותר ומטפל שהוא חסר ידע מעמיק בעולם התעסוקה ולפיכך נותן מענה פחות שלם ומותאם למטופל.

 

אימון וייעוץ תעסוקתיים כוללים:

טיפול תעסוקתי כולל:

מהן הבעיות הנפוצות שאני מטפלת בהן?

אם יש לכם קשיים כמו אלו שציינתי בתחום התעסוקתי, ניתן לקבל עליהן מענה בטיפול CBT המשולב בייעוץ ואימון תעסוקתי בקליניקה בקריית אתא.

אתם מוזמנים ליצור עמי קשר בטלפון 0545-365959 כדי לקבוע פגישה. בטיפול תוכלו לקבל כלים, ייעוץ והכוונה בכל הקשור לקשיים והתלבטויות בתחום התעסוקתי

להתקשר